ضرورت پیاده سازی “Personalization- شخصی سازی تجربه مشتری “(بعنوان یکی از ترندهای بین المللی) در همه صنایع منجمله صنایع ریتیل ، F&B ، پست و لجستیک در ایران
شخصی سازی، فرآیند استفاده از داده ها برای هدفگیری و باز هدفگیری مشتریان با یک پیام اختصاصی است که مستقیما به علایق ،اطلاعات جمعیتی و رفتار خرید مشتریان خاص میپردازد. مشتریان باید احساس کنند پیام برند مخصوص آنها طراحی شده است ، به همین دلیل است که گاهی از شخصی سازی میتوان به عنوان”بازاریابی یک به یک” نیز نام برد.
در مراسم رونمایی از برند ” قهوه فراتلی میلانو” که در قالب همکاریهای مشترک بین ایران و ایتالیا در حوزه محصولات ، خدمات و ماشین آلات صنعت قهوه در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید ، تعدادی از فعالان مرتبط با این صنعت از جمله مدیران برندهای کافه درسا ، ویونا، بالکافه، کافه رییس، کافه کارن و مالکان برخی از هتلهای کشور و مدیران حوزه تجهیز فودکورتها ،رستورانهای کشور و رسانه های کشورحضور داشتند ٫
الساندرو میلانو و فابیو کولاسانتی از ایتالیا
و دکتر عبده تبریزی ، مهندس عمران بائوچ
مهندس شاهرخ کشاورز ، مهندس آرش آرمون
و مهندس شهرزاد اسفرجانی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
دیدگاه خود را ثبت کنید