دکتر رامین سمیع زاده

ضرورت پیاده سازی “Personalization- شخصی سازی تجربه مشتری “(بعنوان یکی از ترندهای بین المللی) در همه صنایع منجمله صنایع ریتیل ، F&B ، پست و لجستیک در ایران

شخصی سازی، فرآیند استفاده از داده ها برای هدفگیری و باز هدفگیری مشتریان با یک پیام اختصاصی است که مستقیما به علایق ،اطلاعات جمعیتی و رفتار خرید مشتریان خاص میپردازد. مشتریان باید احساس کنند پیام برند مخصوص آنها طراحی شده است ، به همین دلیل است که گاهی از شخصی سازی میتوان به عنوان”بازاریابی یک به یک” نیز نام برد.

‎در مراسم رونمایی از برند ” قهوه فراتلی میلانو” که در قالب همکاریهای مشترک بین ایران و ایتالیا در حوزه محصولات ، خدمات و ماشین آلات صنعت قهوه در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید ، تعدادی از فعالان مرتبط با این صنعت از جمله مدیران برندهای کافه درسا ، ویونا، بالکافه، کافه رییس، کافه کارن و مالکان برخی از هتلهای کشور و مدیران حوزه تجهیز فودکورتها ،رستوران‌های کشور و رسانه های کشورحضور داشتند ٫

‎الساندر‌و میلانو و فابیو کولاسانتی از ایتالیا
‎و دکتر عبده تبریزی ، مهندس عمران بائوچ
‎مهندس شاهرخ کشاورز ، مهندس آرش آرمون
و مهندس شهرزاد اسفرجانی‌ از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

 

دکتر رامین سمیع زاده

دکتر رامین سمیع زاده

 

 

 

 

دکتر رامین سمیع زاده

دکتر رامین سمیع زاده

 

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>