مجله نمایشگاه

مجله نمایشگاه;ضرورت نگرش اکوسیستمی در صنعت نمایشگاهی

درهمه ی بخش های مختلف کنارگذاشته شده واقعیتها خشن تر از چیزی است که بتوان درقالب یکسری بخشنامه و شعار پنهانشان کرد. خیلی دیر شده است و اگر تعلل کنیم نابود خواهیم شد .

امروز، رقیب یکی از مولفه های اصلی در نگرش اکوسیستمی است و چه بسا یکی از اصلی ترین ذینفعان است که اتفاقا باید مواظبش هم باشیم .نوع رقابت ها عوض شده و بشکل سابق نیست. دوره نگاه حذفی، نگاه محدودیتی و نگاه ممنوعیت گذشته است. امروز در دنیا ، دوره ، دوره ممنوعیت و محدودیت نیست. بلکه نگاه مدیریت هوشمندانه است که موثر است و موفق میشود .

پس از پاندومی کرونا شرایط بشکل جدی تغییر کرده است . بحرانها نزدیکتر و قویتر شده اند . صنایع باید جسارت تغییر داشته باشند .مدل های کسب وکارتغییرکرده است . قراردادها باید واقع بینانه تنظیم شوند و در آنها شرایط عدم قطعیت واحتمالات پررنگ تر دیده شوند فلذا صنعت بیمه نیز باید نگاه جدیدی داشته باشد .

242668078_136713932019421_3709408002354633366_n

242622746_3141813696102446_3062417571364479969_n

242722175_1005456540236369_2643720034741303761_n

242531642_441796103913503_5828924831572102980_n

242786655_596268488057095_1715638075659413822_n

242542248_206462794884422_865962226194396425_n

242787713_293233815547564_5974059385230453270_n

242633440_1260811584386245_7580588149857997980_n

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>