cover-mockup-1

حلقه های طلایی برندهای موفق جهان

با حمایت نیروانا منتشر شد :
حلقه های طلایی برندهای موفق جهان
مترجم : رامین سمیع زاده
انتشارات : لوح فکر – ۱۳۹۸

برگ برنده مدلهای کسب و کار مک دونالد، کوکاکولا، پپسی، نایک، والت دیزنی، فورد، وال مارت، بست بای، تری ام ،جی ام، لگو، کرافت ، نوردستروم و سافت سوپ چه بوده است ؟ ————-
مطالعه این کتاب نشان می دهد که مدیریت ارشد این برندها چگونه بحرانها را پشت سر گذاشته اند و حلقه های طلایی موفقیت هر یک از آنها چه بوده است ؟
————-
[حهت دریافت کتاب با دفتر مرکزی نیروانا تماس حاصل فرمایید ]
www.nirvanasun.com

www.raminsamizadeh.com

 

cover-mockup-2

 

 

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>